Retouren

Het kan voorkomen dat je een product bestelt waar je achteraf niet gelukkig mee bent. Gelukkig hanteren wij ruime retourvoorwaarden. Wat de reden ook is, je kunt bij ons een artikel altijd binnen 180 dagen retourneren. Voorwaarde is uiteraard dat de verpakking ongeopend is, en in dezelfde staat waarin wij het hebben verzonden. Wanneer het retour gezonden of teruggebrachte product beschadigd is, of gebruikssporen vertoont, dan wordt het aankoopbedrag helaas niet of niet volledig vergoed.

Je retour melden

Als je een artikel wilt retourneren meld je retourzending aan op info@speelgoednl.nl:
1. Vermeld in het onderwerp: “retour” en je bestel- of ordernummer (zie bestelbevestiging).
2. Vermeld in de e-mail welk(e) artikel(en) je retour stuurt en de reden voor je retour. Wanneer je retourneert vanwege schade of defect, geef dan duidelijk aan wat het probleem is en stuur een foto mee. Vermeld daarnaast de bankgegevens waarop je de terugbetaling wilt ontvangen. Verzend je retour goed beschermd in een stevige verpakking

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening, met uitzondering wanneer het verkeerde product is geleverd. In dit laatste geval zullen wij de gemaakte verzendkosten vergoeden.
Na ontvangst van het artikel storten wij het bedrag van het artikel terug. Het bedrag zal binnen 5 werkdagen worden gecrediteerd, mits wij over alle nodige gegevens beschikken.

Retourneren in de winkel

Ook voor aankopen die je in één van onze winkels gedaan hebt, gelden onze ruime retourvoorwaarden. Je kunt het artikel binnen 180 dagen zonder problemen weer terugbrengen naar een van onze winkels. Uiteraard dien je wel je aankoopbewijs mee te nemen en moet het artikel ook hier ongeopend en in dezelfde staat zijn als toen je het kocht.
 

Even geduld...

Loadingindicator   Wordt geladen....