Klachten en feedback

We doen onze uiterste best om je te helpen en om jouw bestelling naar wens te leveren. Maar er kan natuurlijk altijd wat mis gaan. Als je een klacht hebt over onze dienstverlening, dan hopen we dat je deze klacht aan onze klantenservice wilt doorgeven. Ons team zal je klacht dan zo snel mogelijk behandelen.

 

Je kunt ons per e-mail, telefonisch of per post bereiken.
E-mail: info@speelgoednl.nl
Telefonische klantenservice: 085 6202 150
Postadres: SpeelGoedNL, Sassenstraat 70, 8011PD in Zwolle

 

Voor een snelle en correcte behandeling van jouw klacht vragen wij je vriendelijk om de volgende gegevens te vermelden:

  • naam, e-mailadres, telefoonnummer, adres, postcode, woonplaats;
  • bestelnummer;
  • omschrijving van je klacht.

 

Na ontvangst van jouw klacht sturen we je een bevestiging. Wij zullen jouw klacht zo snel mogelijk na ontvangst beantwoorden, meestal binnen enkele werkdagen. Als we meer tijd nodig hebben voor de behandeling van je klacht, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

 

Als je om wat voor reden dan ook niet direct contact met ons wilt opnemen, dan kunt je terecht bij de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk, waar (SpeelGoedNL) bij is aangesloten. Mocht een bemiddelingspoging van de Stichting Webshop Keurmerk (www.keurmerk.info) om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC – www.degeschillencommissie.nl).

 

Even geduld...

Loadingindicator   Wordt geladen....