Bestellingen

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Wat nu? Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, stuur dan even een e-mail naar info@speelgoednl.nl. Wij zullen je dan alsnog een bevestiging van je bestelling sturen. Ik heb mijn bestelling bij SpeelGoedNL voltooid, maar ik wil toch graag nog een artikel toevoegen. Is dat mogelijk? Ja, dat is mogelijk. Stuur een e-mail naar info@speelgoednl.nl met hierin vermeld het artikel dat je graag aan je bestelling wil toevoegen. Wij maken dan een nieuwe bestelling aan. Je ontvangt vervolgens een nieuwe factuur en kunt het bedrag van de extra bestelde LEGO overmaken. Zodra de gehele bestelling is betaald, zullen we de LEGO naar je verzenden. Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling. Wat moet ik doen? Kijk nog eens in de doos waarin je bestelling is gearriveerd; soms worden (vooral kleine) artikelen over het hoofd gezien. Is het artikel echt niet aanwezig, neem dan contact met ons op via info@speelgoednl.nl. Wij zullen deze dan zo snel mogelijk nazenden. Het artikel dat ik heb besteld is een cadeautje. Pakken jullie ook in? Nee, op dit moment pakken we de LEGO niet in met inpakpapier. Betaling Ik heb ervoor gekozen om te betalen via bankoverschrijving. Hoe kan ik het geld overmaken? Nadat je hebt besteld, ontvang je altijd een e-mail om je bestelling te bevestigen. Hierin staat je bestelling, inclusief de kosten, vernoemd. Als je hebt gekozen voor de optie bankoverschrijving kun je je betaling overmaken op rekeningnummer Rabobank, IBAN: NL10RABO0345490304 t.n.v. SpeelgoedOostNederland in Borculo, onder vermelding van het bestelnummer. Ik kom mijn bestelde LEGO afhalen. Kan ik pinnen? In Zwolle, bij SpeelGoedZwolle en in Zeist, bij SpeelGoedZeist is het mogelijk om te pinnen. Helaas kun je bij ons in Borculo niet pinnen, omdat wij daar fysieke winkel hebben. Je kunt daar alleen contant betalen. Afhalen Ik heb gekozen voor de optie afhalen. Kan ik mijn bestelling meteen afhalen zodra ik heb besteld? Nee, je kunt je bestelling niet meteen afhalen. De reden hiervoor is dat de LEGO niet op alle locaties direct aanwezig kan zijn. Op de website kun je drie opties aangeven waarop je wilt komen afhalen. Na het voltooien van je bestelling ontvang je zo snel mogelijk een e-mail waarin wij de definitieve tijd, datum en het afhaaladres aangeven waarop je bestelling kan worden afgehaald. Ik wil in Zeist afhalen. Wat is het afhaaladres? Afhalen kan alleen op afspraak. Zodra je in de bestelprocedure hebt gekozen voor afhalen en drie opties voor het afhaalmoment hebt aangegeven, ontvang je een e-mailbevestiging met daarin het afhaaladres. Ik wil in Kolham afhalen. Wat is het afhaaladres? Afhalen kan alleen op afspraak. Zodra je in de bestelprocedure hebt gekozen voor afhalen en drie opties voor het afhaalmoment hebt aangegeven, ontvang je een e-mailbevestiging met daarin het afhaaladres. Bij "Opmerkingen" geef je aan dat je in Kolham wil afhalen. Ik heb gekozen voor de optie afhalen. Wanneer kan ik komen afhalen? Als je in de webshop kiest voor de optie afhalen, kun je zelf drie opties aangeven waarop je wil komen afhalen. Na het voltooien van je bestelling ontvang je zo snel mogelijk een e-mail waarin wij de definitieve tijd, datum en het afhaaladres aangeven waarop je je bestelling kan afhalen. Reserveringen Ik wil een bestelling plaatsen bij SpeelGoedNL. Hoe zie ik of de bestelling op voorraad is? Alle artikelen zijn (onder voorbehoud) op voorraad wanneer er in de webshop onder het artikel "In winkelwagen" vermeld staat. Zodra er "Reserveer" onder het artikel staat is de LEGO nu niet op voorraad. Je kunt het product wel bekijken en je eventueel met de knop “reserveer” inschrijven voor een emailalert zodra het product weer op voorraad is. Let op: De voorraad van onze winkels en afhaalpunten kan verschillen van de voorraad in ons verzendmagazijn. Wanneer je ervoor kiest om je bestelling af te halen, wordt deze vanuit het verzendmagazijn naar het afhaalpunt verzonden. Houd er rekening mee dat dit minimaal een dag extra kost. Afhalen is daarom helaas niet altijd sneller dan verzenden. Als je voor afhalen kiest, dan krijg je een bevestiging wanneer jouw bestelling voor je klaar ligt. Wil je weten of een product in de winkel op voorraad is? Neem dan contact op met de desbetreffende winkel. De LEGO set die ik graag wil hebben is niet op voorraad. Wat moet ik nu doen? Als een LEGO set niet op voorraad is, kun je dit zien aan het feit dat er "Reserveer" onder de LEGO set vermeld staat. Je kunt door de button "Reserveer" aan te klikken aangeven dat je een notificatie wil ontvangen zodra deze set weer op voorraad is. Korting Wanneer zijn de verzendkosten gratis? De verzendkosten zijn de kosten die wij daadwerkelijk maken om de LEGO te verzenden. Wij versleutelen de verzendkosten niet in de LEGO setprijs. Zo houden wij onze producten betaalbaar. Ik vind de LEGO die ik heb besteld best wel duur. Kan ik korting krijgen? LEGO is inderdaad een duur, maar kwalitatief goed product. Ten opzichte van de adviesprijs van LEGO geven wij al hoge kortingen. Om deze reden geven wij geen extra korting. Doet SpeelGoedNL ook mee met landelijke kortingsacties? Nee, hier doet SpeelGoedNL niet aan mee. Hiervoor is gekozen omdat wij onze prijzen het hele jaar door al laag houden. Waar kan ik de kortingscode vinden om in te vullen bij mijn bestelling? Kortingscodes zijn niet standaard te gebruiken. Wij geven alleen een kortingscode wanneer iets niet goed is gegaan met een bestelling. Als je een kortingscode van ons krijgt, dan ontvang je deze altijd via de mail. Je kunt deze code vervolgens invullen onder stap 4, "Kortingscode", in je bestelling. Retourneren Ik ben niet tevreden met mijn aankoop. Kan ik deze retourneren? Het kan voorkomen dat je een artikel bestelt waar je achteraf niet gelukkig mee bent. Wat de reden ook is, je kunt bij ons een artikel altijd binnen 14 dagen retourneren. Na ontvangt van het artikel storten wij het bedrag en zelfs onze verzendkosten aan je terug. De kosten voor de retourzending draag je zelf. Verder is wel een voorwaarde dat de LEGO ongeopend is en in dezelfde staat als waarin wij het hebben verzonden. Ik heb mijn LEGO geretourneerd. Wanneer heb ik het aankoopbedrag weer terug? Na ontvangst van he artikel storten wij het bedrag en onze verzendkosten aan je terug. De kosten voor de retourzending draag je zelf. Er wordt beoordeeld of de LEGO set ongeopend is en in dezelfde staat als waarin wij het hebben verzonden. Geef wel altijd je bankgegevens door.

 

Even geduld...

Loadingindicator   Wordt geladen....